Ny blogg till familjen

Jag följer många bloggar. Och jag menar många. Dock kan jag inte låta bli, vet ni hur tråkigt jag skulle ha om jag inte läste alla bloggar? Det är lixom vad jag gör i skolan. Iaf på alla miljoner raster jag har. I högstadiet var alla så trötta över att det var fullt upp, men nu i gymnasiet, efter tre år, känner jag att jag hade kunnat göra något mycket vettigare av de där rasterna. Istället för att ha en timmes rast mellan två lektioner, hade man kunnat dra ihop rasten till 10 minuter och istället slutat tidigare. Visst ska det funka med scheman och så, men det kan man säkert lösa.

Men nog om detta. Det som inlägget skulle handla om var en blogg jag hittade till idag, nämligen Loweo. Tjejen som driver bloggen heter Lowe (om jag har fattat det rätt) och verkar vara hur go som helst. Hennes shoppingfynd är nog för att följa bloggen, enligt min åsikt... Och hon har haffat den fina jackan från Lindex!
1 kommentar
Anonym

loweo har grymm blogg;) skulle vara gulligt om du kunde slänga iväg en kommentar om min nellyoutfit! (är med i en tävling på nelly) (a) tack!