Gaah

Åh, jag försöker komma på hur jag ska göra med min hemsida. Jag har iaf strukturen klarmen bilder är det dåligt med... Ska försöka knåpa ihop nåt i helgen!

Om ungefär 20 minuter så har jag prov i historia. Ser inte direkt fram emot det, men det ska nog gå bra. Är lite bättre förberedd för detta än vad jag var för redovisningen och det förra provet!

Och på måndag ska jag på teorilektion för körkort för första gången! Känns lite halvnervöst sådär.. men det ska nog gå bra. Jag försöker intala mig det iaf. Som tur är så ska Mona med oxå, lite roligare! Fast innan det blir måndag så är det ju faktiskt lördag (och söndag, men söndag skiter vi i just nu, det är så deprimerande med söndagar) och på lördag så ska jag och min bror göra middag till 10 personer. 10!! Ska iofs göra tacos, så det ska nog gå bra ändå alltså, men asså.. 10 pers är rätt många. En av de 10 är Louise faktiskt, har inte träffat henne på evigheter. Sen så ska jag tvinga ut pappa på en liten åktur oxå. Ska ha min planeringslektion om bara drygt en vecka ocg jag har fortfarande inte kört i detta väglag som är just nu, känns ju braaa. Inte. Men skit samma, det kommer gå grymt bra eftersom att jag är jag och jag är grym på att köra bil! (försöker peppa mig själv lite här nu..)
0 kommentarer