Måndag

Åkte in till kontoret imorse och jobbade med telefonintervjuerna hela dagen. Fick inte gjort några enkäter, men jag lyckades ändå uppdatera mail-adresser vilket egentligen är det viktigaste! Och ni vet de där övningarna som poppar upp på datorn då och då? Jag har kommit på att jag inte behöver göra dom, istället reser jag på mig och går runt på mitt/Marias/Sofias kontor (HUI har lite platsbrist). Det räcker ju faktiskt! 

Imorgon jobbar jag sista gången på kontoret för den här gången, då är jag, Anders och Anna själva på kontoret vilket kan bli lite roligt. Okej, jag och Anders har ju känt varandra och praktiskt taget bott ihop i sex veckor och vi älskar att mobba varandra (jag brukar alltid mobba honom för att han gått 5 år på Handels och ändå inte kan nånting hehe.. Jag brukar i gengäld få höra att jag är liten och konstig för att jag inte dricker kaffe. Vilket jag nuförtiden gör. Halvt). 

Förutom en fantastiskt bra dag på kontoret, så har jag haft en fantastiskt bra eftermiddag/kväll oxå! Jag och Anders firade att det gått så bra idag med att köpa kaffe på Espresso House och sen gick vi runt på stan ett tag. Jag lyckades få med honom in på både Zara och Monki, ganska fantastiskt va? Hittade inget av intresse där inne dock, så det blev bara en snabbis. Sen mötte jag upp Sofia och så promenerade vi runt på stan ett tag innan vi köpte middag på Espresso House (ja, jag gillar det stället) och sen gick hem. Nu är jag så trött (har varit vaken sen 5.15 idag) så det är dags för sängen, hörs imorgon innan jag går till jobbet!
0 kommentarer