Diary: Lördag

Spelschemat för ikväll (och igår). Jag är mest taggad på Miriam Bryant!
 
Hola people. Idag är det dags för mig och lillebror att åka till stora staden Uddevalla och gå på Solid Sound. Det är en festival för ungdomar. Helt ärligt så känner jag mig inte som en ungdom men Miriam Bryant spelar ikväll plus att jag tycker det är så roligt att det händer något i Uddevalla så självklart vill jag stötta det. Förutom Miriam så spelar bl.a. Zara Larsson, Oskar Linnros och Nause men jag vet inte om vi stannar hela kvällen - vi är lite halvkrassliga båda två.

Annars händer det inte mycket. Jag hade migrän igår på dagen vilket var anledningen till att det stod i princip tomt här igår. På kvällen mådde jag lite bättre och kollade på hela säsong 2 av Girls. Ser fram emot säsong 3!
0 kommentarer