Glad Andra Advent!

Västra Orust bjuder idag på snökaos - härligt värre... Var inne och jobbade en stund på dagen och fick då köra i ca 50 km/h i snön, det gick inte att köra fortare än så. Ska tillbaka och jobba kväll oxå men förhoppningsvis har den mesta snön hunnit regna bort tills dess. 

Jag är för övrigt inne på min 11:e jobbdagi rad idag. Jag börjar bli lite trött. Imorgon ska jag jobba kväll så jag får iaf lite sovmorgon, men annat blir det på tisdag då jag jobbar dag (tur då att jag jobbar med bästa kollegorna och att vi har det rätt lugnt just nu). På onsdag är jag ledig! Tack och lov för det. Undrar vad jag ska hitta på då? Tvätta kanske, det börjar bli dags för det nu igen.

Nu ska jag äta middag med mamma, pappa och brorsorna, sen är det som sagt dags för jobb igen. Hejhej!
0 kommentarer