H&M News

Bland veckans nyheter hos H&M finns en hel del godbitar. Ovan ser ni några av mina favoriter. Den svartvitmönstrade klänningen påminner mycket om en klänning som jag praktiskt taget bodde i förra sommaren, från H&M den oxå. Min var marinblå med ungefär samma mönster som denna. Jättefin var den, tyvärr körde jag den i torktumlaren på lite för hög värme så den blev lite för kort... Ringarna syns på var och varannan bloggare nuförtiden vilket jag förstår för de är riktigt snygga. Sandalerna och väskorna är tillverkade av äkta läder och mocka. Jag älskar sandalerna och har funderat på att klicka hem dem faktiskt... Men jag väntar lite. Jag behöver dem lixom inte idag. Den blåmönstrade blusen provade jag i fredags och förutom att materialet är sådär jobbigt som klistrar sig mot kroppen (you just gotta love polyester) så är den fin. Den är lixom lite dovare turkos. Hade det inte varit för det äckliga materialet så hade jag köpt den direkt, den är perfekt för dopet jag ska på! 

Förresten så totaldäckade jag igår kväll oxå. Jag kom hem från jobbet runt kl 17 och var inte trött alls, men 21:30 slocknade jag sittandes i sängen med datorn i knäet. Jag var uppenbarligen rätt trött ändå, hehe. Sov fram till 8 imorse då pappa ringde och väckte mig, då var jag tvungen att gå upp för en reparatör skulle komma hit. Kul lixom... Får ta igen det imorgon istället. 
2 kommentarer
Rebecca

snyggt ^^

Annika

Snyggt :D