I'm alive!

Men tjaaa! Insåg imorse att jag har en blogg att sköta om. Efter en månad ungefär lixom, men bättre sent än aldrig right? Det var faktiskt när jag läste igenom Idas blogg som jag kom på att jag nästan saknar bloggandet lite (fast det har varit rätt skönt oxå att inte behöva tänka på den..).

Annars då? Har ni det bra där ute i vintervädret? Jag har spenderat den senaste veckan hemma med en förkylning som inte ville släppa. Jag har varit konstant hes i en dryg vecka nu (fast det börjar ge med sig) och hostar och snuvar osv. Tror att jag fick en släng av feber oxå. Fy fasen. Nu är jag dock back on track och längtar till jobbet imorgon! 

Huset är lika perfekt nu som när vi flyttade in för nästan fyra veckor sedan. Det ser numera bebott ut; t.ex. på soffbordet finns i skrivande stund en chipspåse, en burk pepparkakor, en påse halstabletter, en burk chokladtryfflar, en jädrans massa ljus och min frukostdisk. Jag lovar att vi inte bara äter godsaker på dagarna. Även fast det kanske verkar så.

En snabb fashion update oxå dårå: Jag har bara köpt ett par nya jeans den senaste månaden. Tror jag iaf. Med tanke på att jag numera har hyra att betala så får jag lixom hålla igen lite grann på nya plagg... Vilket är lite tråkigt, men jag har så mycket kläder ändå redan så det är lugnt. Som det är nu så bor jag i princip i DENNA tröja och skönaste jeansen från Zara. 

Nu ska jag hitta på nåt roligt, typ kolla på film eller nåt sånt där... Det är det jag gör nuförtiden; kollar på film. Ha en fin söndag allihopa!
0 kommentarer