GUESS WHO'S BACK!

Men hallå hallå! 

Ganska exakt fem månader har passerat sen jag sist skrev ett inlägg på denna blogg. Helt ärligt så tröttnade jag på att alltid ha något att göra, att driva en blogg innebär mycket jobb och planering (och då gjorde jag det ändå bara för skojs skull och inte professinonellt) och att pussla ihop blogg, jobb och privatliv blev lite för mycket för mig i våras. Jag berättade ju för er att vintern och tidiga våren var en ganska tuff period i mitt liv då jag handskades med utmattning, stress och ångest, och att i alla fall slippa känna stress över bloggen hjälpte en del mot det. 

Under en längre tid har jag dock känt att det hade varit roligt att ta upp bloggandet igen, mest för att få utlopp för mitt modeintresse och för att då och då få skriva av mig lite gällande saker som händer i mitt liv. Så idag, när jag ändå är ledig, bestämde jag mig för att starta upp bloggen som faktiskt har existerat ända sedan 2008. Jag tänker inte lova att jag ska skriva fem inlägg om dagen, jag tänker inte ens utlova ett inlägg per dag - det får helt enkelt bli lite som det blir i början, något inlägg här och där för att kanske senare utökas till ett par inlägg om dagen.

Jag är i alla fall otroligt taggad på att börja skriva igen, och med en ny design (som jag fuskade till mig med hjälp av Blogg.se's färdiga teman) så känns det här toppenbra! Hoppas ni är med mig!

Puss & kram, 
Emma
0 kommentarer