LÖRDAG

Hej hörrni, hur har ni det denna lördagskväll? Hittar ni på något särskilt?

Jag jobbade fram till 13:30 idag, det var en himla mysig dag med härliga kollegor. Efter jobbet tog jag en löprunda, 6 km på ca 35 minuter vilket jag är väldigt nöjd med! Jag har ökat min snittfart med 30-60 sekunder per kilometer, jag är rätt stolt över det om jag ska vara ärlig. Till middag blev det tacos som jag har varit sugen på i över tre veckor nu så det var på tiden kan man ju säga. 

För en stund sedan kröp jag ner i min säng och kikar just nu på lite utbildningar vid Göteborgs universitet. Jag är himla sugen på Ekonomprogrammet men måste ha läst Matte C för att bli antagen... vilket suger rätt hårt. Jag gjorde ju aldrig det på gymnasiet, hade tillräckligt svårt att ta mig igenom Matte B. Annars verkar ändå Medie- och kommunikationsvetarprogrammet rätt skoj oxå. Tanken är att jag ska börja plugga till våren, men eftersom att det är Ekonomprogrammet jag helst vill plugga så får jag kanske vänta lite med det och istället läsa Matte C på Komvux först. 

Nu ska jag kolla på film och sen sova, börjar jobba kl 7 imorgon bitti. 
0 kommentarer