STHLM FASHION WEEK FAVES PT. 1


ALTEWAISAOME
En otroligt stark kollektion av AltewaiSaome. Min favoritlook ser ni här ovan, men det var svårt att bara välja en. 
Vitt, svart och randigt - samtliga utföranden är favoriter hos mig. 

CARIN WESTER
Som alltid en feminin kollektion med många vackra plagg. Även denna säsong är jackorna mycket väl gjorda, som i looken här ovanför som är min favoritlook.
Svart, vitt och mönstrat, med vackra plisseringar på toppar och klänningar. 

DEITAS
En enkel och bärbar kollektion i svart och vitt med orange inslag. Mycket välgjord.
Härlig färgskala.


DIANA ORVING
En av de finaste kollektionerna från Diana Orving, enligt min åsikt. Outfiten med långklänning och längre kappa är right on!
Färgskalan går i basfärger som svart, vitt och marint.

FILIPPA K
Som alltid en väldigt klassisk och kvinnlig kollektion med många feminina inslag. 
Vida kostymbyxan hänger sig kvar, liksom den knälånga kappan.

HOUSE OF DAGMAR
Dagmar satsar som vanligt på välarbetade detaljer och mönster. 
Mycket svart i kollektionen för vår och sommar 2015.

HUNKYDORY
Min absoluta favorit satsar på böljande plagg, platta sandaler och ljusa toner. Otroligt fint!
Kollektionen för tankarna till skog, sand och hav. 
0 kommentarer