THIS IS ME

Jag tänkte att jag kunde presentera mig själv för eventuella läsare som inte har någon aning om vem jag är.

Jag heter Emma och är 22 år gammal. Sedan februari 2013 arbetar jag i hemtjänsten där jag faktiskt trivs väldigt bra. På min lediga tid befinner jag mig oftast i Göteborg hos pojkvännen eller så umgås jag med vännerna, kollar på film eller hänger i löpspåret. 

Mode har alltid varit ett stort intresse för mig och jag spenderar mycket tid med att läsa modebloggar och shoppa online. Jag är ingen kreativ person, men den lilla kreativitet jag har får sitt utlopp genom att kombinera ihop outfits. Tyvärr kräver mitt jobb att jag har praktiska kläder snarare än snygga. 

Jag är även intresserad av inredning och ser verkligen fram emot att få en egen lägenhet att inreda precis så som jag vill ha den. Jag älskar basfärger som vitt och grått men lägger gärna till små färgklickar här och där, just nu är jag inne på ljusrosa. Mässing är ett självklart inslag i mitt rum. 

Som jag nämnde ovan så spenderar jag en del tid på löpning. Det är något jag började med i våras, mest för att det är en så skön känsla att trötta ut sig totalt rent fysiskt. Nu på lördag deltar jag i Midnattsloppet och i maj 2015 är det dags för Göteborgsvarvet. 

Sociala medier är ytterligare någonting som jag spenderar mycket tid på - Facebook, Instagram och Pinterest är mina favoriter. Pinterest har blivit som en drog för mig, men det är så jäkla skoj...!

Hoppas ni fått en bild av vem jag är och att ni gillar det ni läst... Skulle bli glad om ni berättade lite om er själva oxå!
0 kommentarer