WEEKEND



Två snapshots från min helg i fina Göteborg. Åkte ju dit i fredags efter jobbet, då började vi med en AW på Ölstugan Tullen i Majorna. Gick träffa ytterligare två av killens kollegor plus en som jag känner sedan innan, det var kul! Skönt att få tänka på annat en stund. 

På lördagen spelade vi lite tv-spel innan vi åkte in till stan och kikade lite i Nordstan, hittade egentligen inget speciellt men jag blev lite småsugen på ett rött läppstift. Kanske köper det nästa vecka! Efter nån timme där tog vi oss till ett hamburgerhak som heter Butcher's Market. Det var seriöst den godaste hamburgaren jag ätit på väldigt länge. Pommes fritesen var också otroligt goda, liksom salladen och örtaiolin som vi beställde in. Ett ställe som jag verkligen rekommenderar! Vi ska kanske dit nästa helg också, och när vi firar ett år om ett par veckor så är Butcher's Market definitivt stället vi kommer gå till. 
Efter middagen gick vi till Liseberg och myste runt bland alla stånd och ljus. Så mysigt! Det är så otroligt vackert där nu, speciellt i lördags då det var stjärnklart och fullmåne. Kunde inte haft mer tur med vädret. 

På söndagen, igår, gjorde vi verkligen ingenting. Vi vaknade rätt sent och kollade bara på serien Arrow tills det var dags för mig att åka hem. 
0 kommentarer