Check-up

 random inspo from my pinterest
 
Jag är en riktig nörd när det gäller sociala medier. Jag är i princip beroende av Instagram och Pinterest nuförtiden - men det är ju så kul. Speciellt Pinterest har jag fastnat för mer nu än tidigare, jag kollar in flera gånger om dagen och samlar på mig inspiration. Tatueringar, citat, inredning, mode och skönhet är det som inspirerar mig mest och detta finnes på min Pinterest. 

Som jag har skrivit tidigare så har jag haft en period då jag mått rätt dåligt. Just nu är jag dock rätt tillfreds med livet. Vissa dagar är sämre än andra, men så är det ju för alla och överlag känner jag mig lycklig. Jag har märkt av att jag är mycket mindre stresstålig nu än tidigare och att jobba 8-10 dagar i rad, som inte var något problem alls för några månader sen, funkar inte för mig längre. Tycker att det blir lite för mycket när jag jobbar 6 dagar lixom. Att jobba för lite är inte heller min grej kan jag säga. Jag har inte jobbat sen i fredags kväll (jo ok, ett pass på en dagverksamhet i tisdags) och är gött uttråkad just nu. Tur att jag ska jobba ikväll och imorgon då. Ledig helg igen förresten, då blir det utgång och födelsedagsfirande för bästis i Göteborg! 

Nu ska jag packa, laga mat och göra mig iordning för kvällens jobbpass, vi hörs nån gång efter helgen, puss!
1 kommentar
Emelie

Snyggt! Vad är adressen till din pinterest?

Svar: Här hittar du mig på Pinterest: http://www.pinterest.com/eemmaberntsson/ :)
Emma