Faves

KLÄDER

Skor: Just nu de varmaste kängorna jag äger, men jag är svag för alla mina sneakers.
Sneakers: Svarta och vita Converse eller Vans och ett par leopardmönstrade från H&M.
Jeans: Har ett par svarta jeans från Zara som är helt perfekta på alla sätt och vis, men nu är de trasiga.
T-shirt: Lite olika från H&M, Gina Tricot och Zara.
Underkläder: En blandning av H&M, Victoria's Secret och Gina Tricot.

ACCESSOARER

Väska: Köpte ett par nya för nån vecka sedan; en svart krokomönstrad från H&M och en inspirerad av Célines Trio bag från Gina Tricot. 
Plånbok: En pouch som jag fick med i ett nummer av Styleby. Väntar dock på en svart pouch från Acne.
Solglasögon: Oftast mina Wayfarers från Ray-Ban.
Klocka: Skulle gärna vilja ha en enkel och klassisk klocka i guld.

TEKNIK
Tv: Kollar aldrig på TV längre.
Mobiltelefon: iPhone 4S i svart.
Mp3: Samma som ovan.
Dator: Asus

BADRUM

Tandkräm: Colgate.
Tvål: Kör på några olika från Ldb och Barnängen.
Parfym: D&G's 3 L'Impératrice och Balmain's Ambre Gris.
Medicin: Tar inga särskilda mediciner mer än Alvedon och Ipren vid behov.
Vitamin: C- och D-vitamin plus magnesium.
Huvudvärkstablett: Alvedon eller Ipren.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Min absoluta favorit är Ramlösa Mango.
Läsk: 
Dricker inte läsk så ofta längre, men när det händer är det oftast cola.
Bröd: Allra helst farmors hembakta. 
Glass: Choklad! Min favorit är Ben & Jerry's Halfbaked.

HEMMA

Säng: IKEA.
Lakan: Nya från H&M Home.
Espressomaskin: Har ingen koll på vad det är för kaffemaskin mina föräldrar äger.
Kylskåp: Whirlpool och UPO

FÄRDMEDEL
Bil: Renault.
Taxibolag: Åker inte taxi.
Cykel: Ärvde en från pappas mormor som tar mig från punkt A till punkt B.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Uppströms frisörer i Uddevalla, Moa där är världens bästa!
Bank: Swedbank/Orust sparbank.

0 kommentarer