SÖNDAG

Hallå där! Har ni haft en bra helg? Det har jag. En fantastiskt bra helg till och med. Världens finaste kille kom hit i fredags natt vilket gjorde mig så otroligt glad, lycklig, tacksam, och ännu mer kär i honom. Av anledningar jag inte vill gå in på så mådde jag för jävligt i fredags kväll och när min pojkvän förstodd hur dåligt jag faktiskt mådde så hoppade han på första bästa buss hit ut för att hålla om mig en stund. Det slutade med att han stannade hela helgen och tack vare att jag bara har jobbat 7-11 i helgen så har vi verkligen haft mycket tid för varandra. Vi har spelat tv-spel (jag måste säga att jag slog honom rätt rejält på Super Mario Cart!), kollat på film, pratat om allt och inget och myst som bara den. 
 
Min vecka har varit förjävlig, men den här helgen vägde upp rätt bra ändå. Jag är dock sjukt trött nu då jag har sovit ungefär 8 timmar de senaste två dygnen, så nu ska jag banne mig sova. Godnatt fina!
0 kommentarer