NYX

 
Som jag nämnde i förra inlägget så har jag börjat kolla en del på Youtube och därmed blivit mer intresserad av smink. En tjej som jag följer (Clara Holmberg) använder en del produkter från NYX så jag kollade upp vad märket har att erbjuda och fastnade för dessa tre produkter:
 
Soft Matte Lip Cream i färgen Istanbul. "It's not a lipstick, nor is it a gloss". Låter enligt min åsikt perfekt då jag inte är så big on läppglans. Resten låter också ganska spännande: "konsistensen är silkeslen och stelnar till en matt yta". Ja, vad ska man säga. Jag är definitivt nyfiken!
 
Buttergloss Set. Jag har hört så mycket bra om dessa! Setet kommer med tre färger; Apple Strudel, Éclair och Cherry Pie. Jag är mest nyfiken på Cherry Pie, mest för att jag tyckte att Clara var så fin i sitt och jag blev rätt sugen på att själv prova röda läppar. 

Angel Veil Skin Perfecting Primer. En primer som ska göra huden silkeslen och minska glans. Låter toppen i mina öron, och enligt vad jag har hört så är den jättebra. 
 
Jag hittade alla produkter hos Nelly.
0 kommentarer