THE HEALTHY BOX

 
Igår fick jag hem min första The Healthy Box! Jag hade glömt bort att jag hade beställt den så det blev en glad överraskning. I min box fanns:
 
- Gummiband från World of Shape
- NoBe Aloe Vera Grapefrukt
- Smiling Cashew cashewnötter
- YogiTea African Spice Rooibos-te
- Renée Voltaire Raw Agave Sirap
- Love Chock Raw Chocolate med physsalis och ananas
 
Jag är sååå nöjd med boxen! Jag har inte smakat på vattnet ännu men kan tänka mig att det är väldigt gott, jag gillar grapefrukt så. Cashewnötter är alltid gott och det går alltid att använda till något. Teet var väl sådär, lite för spicy för min del. Agavesirapen var jag på väg att köpa själv, så den är jag jätteglad över! Jag älskar Renée Voltaires produkter, hoppas det kommer fler i kommande boxar. Slutligen, raw chocolate - kan ju inte bli fel. Perfekt snack!
0 kommentarer