TORSDAG

Hello bloggen. Dagen har spenderats i sängen p.g.a. migränanfall, ni vet ett sånt där med djävulsk huvudvärk, illamående och känslighet för både det ena och det andra, ljus och dofter i mitt fall. Ingen höjdare. Jag har inte känt mig helt bra de senaste dagarna och troligen var det väl det här som var på gång, för nu känner jag mig piggare. Det är ändå ganska bra med migrän, det är rent ut sagt ett helvete under tiden man har det men det går över hyfsat fort faktiskt. I alla fall för mig.

Nu väntar en jobbhelg, som jag inte är sådär övertaggad på. Lucky for me så är det korta turer som gäller, 7-11 imorgon och 7-14 på lördag och söndag. Tyvärr innebär dessa korta turer att jag får samma planering under hela helgen, vilket råkar vara den tyngsta av dem... Men det får gå. 

För att orka med helgen är det mycket sömn och bra frukost som gäller, så ikväll förberedde jag en chiapudding med carob i. Jag är lite skeptisk till den, men det kanske är supergott. Nu blir det en stunds läsning, sen sömn. Natti natti!
0 kommentarer