FREDAG

Hej bloggen! Fredag idag och ledig helg för min del, men trots det har jag inte riktigt den där fredagskänslan som man brukar få. Känner mig konstigt nog inte alls taggad på den här helgen. Det är väldigt konstigt då jag har superroliga planer. Imorgon drar jag till Göteborg med två tjejkompisar för att besöka bokmässan och sen stannar jag hos pojkvännen. Härligt att komma iväg lite tycker jag, som egentligen inte alls trivs där jag bor. Jag känner mig så... instängd på nåt sätt. Tror det är lite för att Orust är så förknippat med jobb - när jag är på Orust så jobbar jag, men när jag är i Göteborg så är jag helt ledig. Jag fullkomligt älskar att komma till Götet, det har jag ju alltid gjort, men nu känns det nästan lite som min stad för att jag är där så mycket. Jag längtar till den dag jag flyttar dit. Det gör jag verkligen. 

Nu tänkte jag släcka ner, klockan ringer tidigt imorgon. Ha en fin helg! 
0 kommentarer