FRUKOST

 
Äggmacka, naturell yoghurt med agave, Brämhults hallondryck, Twinings Organic Earl Grey Tea.
 
När jag är ledig så brukar jag äta en ganska stor frukost med massa godsaker. Jag älskar att göra American pancakes, omelett eller, som nu, äggmacka och yoghurt. Jag prövade en ny variant idag, jag var nämligen iväg till affären för att köpa just frukost, och passade då på att inhandla agave som jag hört mycket bra om. Efter att ha haft det i yoghurten nu så är jag helt såld. Så gott! Extra plus för att det är helt naturligt. Även Brämhults juicer är otroligt goda, men det är väl ingen nyhet för någon. 
 
Idag är jag alltså ledig och ska passa på att städa iordning på mitt rum då jag eventuellt får besök i helgen, och i eftermiddag ska jag iväg med några kollegor på en promenad här i området. Härlig torsdag med andra ord!
0 kommentarer