LOVE ME LIKE YOU DO

Januari börjar lida mot sitt slut, om bara en vecka är vi inne i februari. Måste ändå säga att tiden gått fort! Känns som att det inte alls var längesedan jag vaknade upp på nyårsdagen. Det sägs att tiden går fortare när man blir äldre, jag är nästan beredd på att hålla med.
 
Anyways. Februari är som sagt snart här, och vi alla vet vad som händer under den månaden. Jajemän, Fifty Shades of Grey har ju premiär! Jag köpte biljetter samma dag som de släpptes, haha. Jag som inte tycker att alla hjärtans dag är så värst speciell har faktiskt själv tagit initiativ till att hitta på något denna dag, och det blir alltså bio med killen. Denna film har, liksom böckerna, blivit väldigt uppmärksammad och det är så mycket skriverier om den hela tiden, överallt. På radion har de dessutom börjat spela några låtar som är med på soundtracket, en av dessa är Love Me Like You Do av Ellie Goulding. Jag älskar denna. Kan. Inte. Sluta. Lyssna. Bara den här låten gör filmen otroligt sevärd, right? Haha.
 
Den 13 februari är det alltså biopremiär för Fifty Shades of Grey! Någon av er som ska se den?
0 kommentarer