SISTA CHANSEN - ASKAR JAG ÄLSKAR

 
Eleven.se kör en kampanj (sista dagen idag!) på askar de älskar, man får alltså 20% rabatt på produkter med fina förpackningar. Dock gäller det endast märkena Elizabeth Arden, Idun och The Balm. Jag har valt ut ett par produkter som jag gärna skulle prova!
 
Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant: Denna kultförklarade kräm funkar som handkräm, ansiktskräm, hudkräm, läppbalsam... You name it. Älsk på produkter med flera användningsområden.
Idun Minerals Palette Brunkulla: Jag använder bara neutrala färger på ögonen, jag tycker det är som finast på mig, och denna palett är perfekt med de fyra färgerna. Extra plus att det är mineralbaserat.
The Balm Bahama Mama Bronzer: Jag kollar en hel del på Youtube och många av de jag följer säger samma sak om denna bronzer: den är ren perfektion. 
The Balm Girls Lipstick Ima Goodkisser: Ett läppstift i den perfekta rosa nyansen! Har inte hört något alls om detta, men det är alltid roligt att prova.
The Balm Cindy-Lou Manizer och Mary-Lou Manizer: Dessa highlighters är tydligen superbra och jättefina om man ska tro Youtube, så jag är mer än sugen på att prova. Tror minsann att det blir ett klick på dessa två. 
The Balm The Instain Powder Blush Argyle: Ett rouge är faktiskt något jag saknar i min sminksamling, detta ser ut att vara en riktigt fin rosa nyans.
 
Ytterligare ett tips från Eleven är att de t.o.m 18/3 har rabatt på läpprodukter från NYX, för min del blir det minst ett Butter gloss till!
0 kommentarer