On My Mind

 
Just nu drömmer jag om följande:
 
New York. Tja, jag drömmer mig alltid tillbaka till min favoritstad alla kategorier, men den senaste månaden har saknaden blivit nästan outhärdlig och jag ser så fram emot den dagen jag kommer tillbaka. Kanske blir det redan nästa vår...
 
Stella McCartney. Ännu något som jag ofta drömmer om är dessa väskor signerade min favorit Stella McCartney. Hade jag inte haft siktet inställt på en NY-resa så hade jag definitivt slagit till på en väska.
 
Jeans + pumps. Hetaste trenden just nu är Levis 501:or ihop med ett par lågklackade pumps. Jag hakar gärna på den kombon.
 
Kashmir-mix. Jag är svag för vita t-shirtar, speciellt när de är skapade i härliga material. Just denna från Totême är en blandning av modal och kashmir - jag skulle älska att bära den.
0 kommentarer