Diary: Torsdag

Äntligen en lugn stund! Dagen har verkligen gått i ett, men det värsta är att jag egentligen inte har gjort något. Hur nu det går ihop. Tror det beror på att min morgonrutin sköts på lite idag pga att jag stannade ute 30 minuter längre än vanligt. Skönt var det dock så jag ska väl inte klaga! Runt lunch kom Louise hit och sa hej vilket var trevligt som alltid och sen hämtade jag brorsan och när vi kom hem så bakade jag macarons! Att göra smeten var inte så krångligt men att grädda dem var då inte lätt... Jisses! Jag tror att det blev totalt 7 macarons som inte hade spruckit. Jag önskar att de hade kunnat se ut så HÄR, då hade jag blivit glad. Trots att de blev väldigt misslyckade till utseendet så var det inget fel på smaken, chokladsmörkrämen var himmelskt god! Nästa gång ska jag leka lite mer med smaker och färger. 

Nu ska jag krypa ner i min säng som är nybäddad med rena lakan, kände att det var på tiden. Ska surfa runt efter svartvit-randiga påslakan en stund innan jag släcker ner. Hoppas ni hade en fin torsdag!
0 kommentarer