SÖNDAG


Gokväll! Glad första advent, har ni fått upp all mysbelysning nu? Jag har inte satt upp nånting hemma, får försöka hinna med det på torsdag.. Hur har ni haft det i helgen annars? Jag har haft en toppenhelg. Åkte till Göteborg i fredags, som vanligt, och körde en tv-spelsturnering med killen. Tror att han vann men jag var inte långt efter. Mariocart är så roligt! 

Igår var vi iväg på fest (eller snarare förfest) hos hans kompisar, längesen jag var på en så rolig fest faktiskt! Lagom mycket folk och de som var där är jättehärliga. Mår dock som jag förtjänar idag... Fy FAN va bakis jag är. Tog en tequila för mycket vilket jag fick sota rätt rejält för nån gång tidigt imorse. Mådde så illa, vilket har hållit i sig hela jävla dagen. Jag och pojkvännen har legat i sängen typ hela dagen, det är väl ändå det bästa med bakissöndagar. 

Nu är jag dock på väg hem, sitter på tåget och lyssnar på Moa & Matildas podcast och dricker vatten. Så sugen på frukt också, clementiner och kiwi framförallt. Ska stanna till och köpa det sen. Ska äta upp min vegetariska kebabpizza också... Ser fram emot att komma hem haha ;) 

Ha en fortsatt fin söndagskväll hörni, puss! 
0 kommentarer