3.03

Innan jag dumt nog färgade mitt blonda hår rosa
 
Hej fredag! Idag görs inte många knop; jag skulle verkligen behöva få röjt undan lite plugg men det är inte alltid så lätt att komma igång... Typiskt studentliv skulle jag vilja säga haha.
 
Vad har hänt sen senast då? Tja, jag har klarat av mitt första år på Textilhögskolan och är nu alltså inne på termin 4 av 6. Jag typ bor i Göteborg nuförtiden då min pojkvän har skaffat en egen lägenhet och jag är där typ jämt. Jag har blivit i princip vegan (jag har varit vegetarian länge men har nu även uteslutit mejeriprodukter helt och äter sällan ägg). Jag har blivit med iPhone 7 för ett par veckor sedan och jag är överlycklig. Jag har färgat håret rosa men ångrade mig dagen efter, vilken tur då att det var L'Oréals nya Wash Out Colour som håller cirka 2-3 tvättar så att jag blir av med det snart igen. Slutligen kommer jag flytta utomlands i höst vilket är främsta anledningen till att jag försöker väcka bloggen till liv igen. Jag vet ej ännu vart jag ska men förhoppningsvis Nederländerna eller Tyskland i alla fall. Jag ska iväg på en utbytestermin i samband med min utbildning vilket ska bli så himla roligt! Mer om det blir det i ett annat inlägg.
0 kommentarer