H&M Denim United

Hej! Tentan är avklarad (tja, nästan i alla fall, det gick inte så värst bra så det blir omtenta i augusti igen), det sista grupparbetet är så gott som klart och ytterligare en examinationsuppgift är inskickad och klar. Nu tar jag en helt ledig helg innan jag börjar min praktik på måndag! Hur underbart! Planerna är i nuläget obefintliga, jag tänkte försöka mig på en löptur och sen bara göra det som faller mig in. Typ spela Nintendo Switch och The Sims kanske.
 
I och med mitt tentakaos de senaste dagarna så har jag inte hunnit kolla så mycket på vad som hänt med butikernas sortiment, men idag tog jag mig en snabb kik online. Det visade sig att H&M, älskade H&M, har släppt sin capsule collection Denim United och det är så ballt! Jag älskar det! Framförallt att plaggen är unisex och inte könskodade. För en feminist som mig så är det drömmen. Jag blev så himla glad när HOPE gjorde det i höstas och lika glad nu när H&M gör detsamma. Ni hittar hela kollektionen HÄR.
0 kommentarer