Året som gått


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, jag besökte massa städer i Sverige med jobbet. Till exempel har jag äntligen fått besökt Mariestad.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften förra året, så ja haha.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Räknas min moster? Annars, nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Fint hår, gärna brunt.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
9 juni. Studenten!

Vad var din största framgång 2011?
Jag lyckades ta tag i mitt liv och jobbade på HUI samt fixade allt med min USA-resa.

Största misstaget?
Att inte börja jobba på hemtjänsten när jag var färdig på HUI.

Varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än nån förkylning.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och prylar inför studenten. Även USA har kostat en del.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten såklart, men även jobbet på HUI och att det blev bestämt att jag ska till USA.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 2011?
Loca People med Sak Noel. HAHA, det är sommarens bästa låt p.g.a. minnena.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Vad annat kan man förvänta sig med tanke på att jag tog studenten efter 12 år i fångenskap?

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Jobbat. Inte för pengarnas skull, utan för att ha någonting att göra.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Stressat. Tredje året på gymnasiet var ganska jobbigt.

Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa och mina bröder. Senare på kvällen kom farmor och farfar.

Blev du kär i år?
Tror inte det. Möjligtvis i min lilla katt Trixie.

Bästa boken du läste i år?
Helt ärligt... Jag har läst böcker, men mest böcker som skolan tvingade mig att läsa. Ja, och så Sofi Fahrmans böcker men de är inte bra direkt.

Största musikala upptäckten?
Adele, vilken stjärna!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Körde gocart med familjen och min bästis, käkade sallad från Cactuz i Margaretegärdeparken och sen var jag barnvakt på kvällen.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En resväska!

Något du önskade dig men inte fick?
Faktiskt inte.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske det. Jag hade till exempel kunnat vara lite mindre feg, mer än så säger jag inte.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Haha. Svart och bekväm - as always.

Bästa köp?
Min vad jag tror är en fejkad Chanelväska. Seriöst, mer perfekt än så blir det inte.

Vad fick dig att må bra?
Vännerna. Jag har världens bästa vänner!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha! Mark Salling, Ryan Reynolds och Chace Crawford.

Vem saknade du?
Väldigt olika beroende på tidpunkt. Men Mona saknade jag jämt när hon var i Spanien, jag hade lixom ingen att smsa med på kvällarna i Söderköping.

De bästa nya människorna du träffade?
Åh, jag träffade massor av nya människor i år. Camilla på HUI, gänget jag jobbade med, min riktiga farfar plus hans barn då som är min farbror och faster. Kan lixom inte säga att nån var bättre än den andra.

Har du några nyårslöften för 2012?
Ja, mindre facebookande och så ska jag försöka bli bättre på att uttrycka mina känslor.

0 kommentarer