Diary: Tisdag

Fan vad jag älskar sommaren. Speciellt de där underbara sommarkvällarna då man sitter ute hela natten med härligt folk. Det är exakt vad jag gjorde igår. Jag, min bästis och en kollega planerade att gå ut igår kväll men jag hade haft en jäkla skitdag på jobbet och de andra var nog oxå ganska trötta så vi bestämde slutligen att stanna hemma och satt ute till midnatt. Så härligt. Tänk om det alltid hade kunnat vara så.

Just nu ligger jag ocg min lilla katt i min säng och myser. Hade en rätt okej dag på jobbet, det jobbigaste är alla sommargäster som är här nu och som inte kan köra bil överhuvudtaget, och när jag kom hem hade vi kalas för min lillebror som fyller 13 imorgon. Hann även med en löptur runt ön efteråt vilket jag kommer få sota för imorgon... Jag är redan stel i benen haha. 

Nu är jag så trött, så trött så jag ska krypa ner i sängen och sova så att jag orkar med resten av veckan. Två arbetsdagar kvar, sen är jag ledig en dag!
0 kommentarer