Diary: Tisdag

Men hej igen! Inte dåligt att få två inlägg inom loppet av tre dagar. Jag är ensam i huset ikväll och har skrivit CV typ hela kvällen, men blev färdig för en stund sedan och sitter nu i soffan och kollar flyg+hotell till New York. Hittade ett perfectly located hostel på 23rd St vilket är precis där allt man behöver finns; Shake Shack i Madison är bara 3 kvarter bort, shoppingen på Broadway är bara några minuter därifrån, The High Line finns ungefär två kvarter bort... Ah, som jag saknar den där staden alltså. Jag MÅSTE dit snart igen!

Tills jag får råd att åka dit så får jag nöja mig med en tripp till Götet imorgon och det är inte fy skam det heller, tvärtom. Speciellt med tanke på att jag ska spendera dagen där med världens bästa bestie. Vi ska shoppa julklappar och dricka kaffe hela dagen lång. 

Dricka kaffe, ja. Det har jag gjort idag. Jag har aldrig tidigare druckit kaffe på morgonen på jobbet men idag var jag tvungen pga har bara sovit två timmar inatt och en av mina kollegor började klappa händerna och sa "äntligen Emma har du lärt dig att dricka kaffe!" och jag ba "Zzzzzz... jaa... zzz" typ. På lunchrasten drack jag kaffe igen och tidigare nämnda kollega sa då "wow Emma, du är ju riktigt på hugget idag" och jag ba "Zzzzzz... jaa... zzz" typ. 

Med tanke på att jag bara gar sovit två timmar inatt och dessutom har en stor dag framför mig imorgon så säger jag nu godnatt till er och kastar in handduken för ikväll. 
0 kommentarer