FREEEDAG

Happy Friday guys! Som jag har längtat efter den här dagen, ledig helg och allt. Jag har visserligen bara jobbat ett pass den här veckan vilket faktiskt har varit otroligt skönt. Jag har dock haft annat skoj för mig! I måndags var jag bara hemma, shoppade lite online men annars hände inte mycket. I tisdags var jag i Uddevalla med mamma, lillebror och hans kompis och på vägen hem hämtade jag ut mitt väldigt efterlängtade paket från Eleven (som jag hade beställt dagen innan, hehe). I onsdags jobbade jag på kvällen och igår, torsdag, var jag i Uddevalla igen och hängde hos min bästaste vän som jag inte sett på jättelänge. Åh, det var så mysigt att äntligen träffas. Jag har saknat henne som bara den de senaste månaderna. 
 
Idag är det som sagt fredag och i och med att jag är ledig i helgen så blir det en sväng till Göteborg. Vi har pratat lite om att kanske dra på roadtrip imorgon men jag vet inte riktigt hur det blir ännu då vi inte hittat något ställe som vi vill (och kan) åka till. Annars kanske det blir nån fest, eller så blir det nåt helt annat. Vi får helt enkelt se. :)
 
Jag önskar er i alla fall en trevlig helg! 
0 kommentarer