Diary: Onsdag

Ett litet tips: försök inte att ta på er ett par solglasögon samtidigt som ni cyklar... De kanske ser ut så här efteråt. 

Jag blev lite sen till jobbet idag och tänkte att jag skulle spara lite tid genom att ta på mig solglasögonen samtidigt som jag cyklade. Det var bara det att jag tappade dem och körde över dem med cykeln... Och nu ser de ut så här. Mina älskade Aviators som jag har haft i knappt en månad. Ni ska bara veta hur arg jag var på mig själv för att jag inte tänkte mig för. 

Resten av dagen har gått åt skogen den oxå. Jag fick vänta på en ambulans i två timmar (det var dock lite okej för ambulanspersonalen var av den snyggare sorten) så jag hann inte med allt som skulle göras på förmiddagen, och på eftermiddagen drog det oxå ut på tiden vilket innebar att jag fick jobba över i 1,5 timmar. Den 21 augusti kommer för alltid att vara min otursdag. Imorgon är det en ny dag, då ska det gå bättre hoppas jag! Nu hoppar jag i säng, hej hej!
0 kommentarer