Diary: Söndag

Hej på er! Hur har helgen varit? Jag har varit helt ledig och haft en väldigt lugn helg. Åkte hem från jobbet kl 16:30 i fredags och har sen dess ätit hamburgare till middag, shoppat på IKEA, gjort världens investering (kika in imorgon på förmiddagen så får ni se vad jag menar), insett att jag tycker det är rätt roligt att handla mat, letat som en galning efter ett par Nike Air Max i rätt färg och modell, spontanhängt med bästis, drömt mig bort till sol och värme för hösten, planerat att flytta hemifrån, ändrat om planerna för resan till Tyskland, städat, sett fram emot en härlig utekväll med bästis och kollegor, stått emot godissuget och somnat till The Hunger Games. En fullspäckad helg kan tyckas, men skönt har det varit att inte ha nåt speciellt att fokusera på.

Imorgon är det dock back to work som gäller. Jag jobbar hela veckan förutom fredag, så det kommer kanske bli lite tomt här framöver, men jag ska göra mitt bästa med att iaf tidsinställa några inlägg de närmsta dagarna. Inspirationen är dock inte på topp. Sverige levererar just nu bästa sommarvädret på flera år så man får ju passa på att njuta! Men det tror jag att ni gör oxå, så jag tror väl inte att det gör så himla mycket att jag inte uppdaterar så jätteofta... eller? :)
0 kommentarer