ONCE

Nån som följde min au pair-blogg? Om inte så har ni nog inte hört hur mycket jag gillar musikalen ONCE. Jag fick biljetter till den av mina värdföräldrar som tack för all hjälp de fick av mig under en period då allt var lite galet i familjen. Hur som helst så mejlade min värdmamma mig om vad jag skulle rekommendera att se i New York, då jag hängde där ungefär varje helg när jag bodde i USA. Då kom jag att tänka på när jag var på ONCE och hur bra den är. Den här videon visar bara en bråkdel av hur fantastisk den är. Har ni sett filmen? Den är oxå bra, men musikalen är nog snäppet bättre då jag gillar deras röster bättre, och livemusik såklart. 

Ska ni till New York och känner för att se en Broadwaymusikal så rekommenderar jag denna! Om ni även vill ha tips på hur ni får biljetterna ännu billigare än hos TKTS så är det bara att höra av sig... Jag har några knep förstår ni, hehe. Hade jag betalat fullpris för de musikaler jag har sett så skulle jag varit ruinerad efter bara några månader.
0 kommentarer