PEARL

Jag har precis duschat efter en löprunda. Blev ca 7 km idag, men fasen så trögt det gick. Formen är inte riktigt på topp. Dessutom har det börjat ömma på insidan av ena vaden - överansträngd muskel kanske? Chansen att jag klarar Midnattsloppet på 1 timme på lördag är väldigt liten och det känns sådär. Imorgon ska jag köra ett kort och lugnt pass och fredag blir det vila. Håll tummen för mig på lördag är ni snälla. 

Ikväll är det jobb som gäller, ska jobba med min bästa Elin så det blir skoj! Jag som i vanliga fall inte gillar kvällspassen är ändå rätt så taggad, kanske för att det gick så otroligt bra igår kväll. 

Förresten, är inte detta armband från Sophie Bille Brahe typ det finaste? Det står högt upp på min önskelista men med en prislapp som det står runt 31.000 kronor på så känns det väldigt väldigt långt bort... Men drömma får man. 
0 kommentarer