FRUITS AND FRIENDS





Hallå! Söndag idag vilket jag inte är helt om med. Vill inte att helgen ska vara slut redan! Dock väntar roliga saker i veckan, bl.a. ett frisörbesök, så det hade kunnat vara värre. 

Hur har helgen varit då? Himla bra för min del. Vi var på Butcher's Market i fredags och åt godaste hamburgaren som belöning för att vi hade köpt färdigt alla julklappar typ. Lyckades även köpa några julklappar till mig själv, såklart... 

Igår var vi i Borås! Vi har haft det som ett stående skämt; om vi inte har haft nåt att göra så har nån av oss sagt att vi kan åka till Borås. Förra helgen bestämde jag att vi faktiskt skulle göra det, sagt och gjort, vi drog dit igår för att äta på Fruits and Friends. Jag tog en laxwrap med passionsjuice. Supersmarrigt! Jag gillar verkligen inredningen också. Ett ställe jag verkligen rekommenderar. 

I övrigt så måste jag säga att Borås faktiskt imponerade på mig. Jag har aldrig varit i centrum utan bara vid högskolan och djurparken, men jisses vilken mysig stad. 
0 kommentarer