MÅNDAG

Hellu. Hoppas ni haft en bra måndag? Det har jag. Eller hyfsat bra i alla fall. Blev lite struligt på jobbet imorse då alla inblandade hade missförstått varandra, men det löste sig bra ändå. Dock har jag haft en molande huvudvärk hela dagen, som nu ikväll bröt ut i riktig migrän. Synbortfall, djävulsk huvudvärk och illamående. Det värsta har gått över nu, men det trycker fortfarande runt ögonen och tinningarna och det känns som att jag ska kräkas ungefär varannan minut. Och så är min mage jäkligt uppsvälld också (åt pasta idag..). Inte en så positiv dag idag inte. :p 

Helgen då, gjorde ni nåt särskilt? Jag har varit på bio, AW och julmarknad. Filmen var toppenbra! Den måste ni se om ni gillar Hunger Games. AWn var rätt tråkig till en början, men blev til slut jäkligt kul! Mådde som jag förtjänade i lördags dock, mådde så dåligt så att jag inte tänkte efter när det gällde bakispizzan utan tog min gamla vanliga kebabpizza. Med kött. Pizzan var inte ens särskilt god. 
I söndags var vi på julmarknad på Tjolöholms slott, enligt svärmor så är det en av de bästa julmarknaderna i Västsverige. Well.. Jag håller inte med. Jag har inte mycket att jämföra med, men den här var dyr och väldigt tråkig. Vi hittade dock fina ljusstakar som pojkvännen köpte! Ska visa bild på dem nån annan gång, när jag kommer ihåg. 

Nää hörni, jag ska försöka sova bort resten av migränen nu tänkte jag så att jag orkar jobba imorrn. Natti natti! 
0 kommentarer