BOWLS

 
Jag äter minst lika mycket med ögonen som med munnen när det gäller frukost. Jag vill att min frukost ska se fin ut på bordet. Att dricka juice ur ett vinglas eller att ha en extra fin mugg till teet eller att äta chiapuddingen ur en vacker porslinsskål tycker jag gör att frukosten känns mycket lyxigare. Dessutom vill jag gärna att det ska färgmatcha... Haha jag vet, jag är lite speciell när det gäller sånt här. 

I alla fall, skålarna som finns i köksskåpen här hemma känns inte så värst lyxiga. Jag skulle gärna byta ut dem mot dessa i fina mönster. De kommer från H&M Home och kostar 49,50 kronor/styck. Jag kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst! Kanske blir så att jag klickar hem en av varje... Jag tror minsann att min chiapudding kommer smaka snäppet bättre i dessa skålar!
0 kommentarer