H&M NEWS

 
Lite nyheter som trillade in hos H&M förra veckan. Det fanns en del godbitar, bland annat de ni ser här ovan. Pälsjackan ser bara för mysig ut! Den och ett par jeans och sneakers, mums. Spetsklänningarna är riktigt tjusiga, jag funderar på nån av dem till jul kanske? Även den glittriga klänningen är riktigt fin, och den är faktiskt på väg hem till mig, tänkte ha den på nyår nämligen. Jag har nog aldrig varit ute i så här god tid tidigare! Förra året köpte jag min nyårsklänning bara några dagar innan. Från början tänkte jag inte direkt fira nyår utan var tänkt att jobba nyårskvällen men så träffade jag min pojkvän cirkus två veckor innan nyår och han bjöd med mig till hans kompis nyårsfest och jag tackade självklart ja. Dock lyckades jag inte bli av med arbetspasset så det var bara att jobba till klockan 22, sen byta om snabbt som attan och därefter susa ner till Göteborg. Jag hann dock dit i tid till tolvslaget! Riktigt så illa ska det inte bli i år, jag kan möjligtvis tänka mig att jobba på dagen men definitivt inte kvällen.
0 kommentarer