NEW IN: BASE

 
Lönen trillade in på kontot här om dagen och jag passade då på att uppdatera sminkväskan med lite nytt. Först ut är dessa produkter! Både Cubus och Lindex hade kampanjpris på L'Oréals mascaror så jag köpte två olika; False Lash Wings Intenzia och Volume Million Lashes So Couture. Jag provade dem båda över min andra mascara vilket gav en riktig WOW-effekt, men jag vet inte ännu hur de blir själva. Förhoppningsvis blir det nästan lika mycket wow!
 
Jag köpte även en ny eyeliner (eller kajal, vad man nu vill kalla det), även den från L'Oréal, den heter Super Liner Silkissime och är riktigt, riktigt svart. Jag provade denna på handen i butiken och inte ens efter att ha tvättat händerna med tvål tre gången hade den försvunnit helt! Bra skit helt enkelt. 
 
Jag beställde ju lite grejer från Eleven.se också, och en av produkterna därifrån är L'Oréal Lumi Magique Highlighter Pen. Jag är väl inte överdrivet imponerad ännu, men ska prova den lite mer så får vi se vad jag tycker. I paketet fanns även en foundationborste från IsaDora, den är jag jättenöjd med!
0 kommentarer