TISDAG

Hej bloggen! Sorry för långt uppehåll, men jag har helt enkelt inte hunnit med. Jag var ledig i helgen som var och precis som alla andra lediga helger så spenderades den i Göteborg med pojkvännen.

 
På fredagen drog vi till Tullen i Majorna och drack öl (cider för mig) med några av hans kollegor, på lördagen blev den en utflykt till skärgården, närmare bestämt ön Styrsö där vi åt en utomjordiskt god räkmacka och promenerade runt innan vi drog oss hemåt och kollade på film. Söndagen skulle han rösta och sen köpte vi med oss massor av smaskigt till frukost, en frukost som vi var klara med ca kl 15 haha. Senare på kvällen var det dags att återgå till vardagen och åka hemåt. 

Idag är det tisdag och jag skulle egentligen varit ledig men fick precis sms om att jag behöver komma in och jobba några timmar. Synd, då jag är lite småkrasslig och hade behövt en ledig dag, men sånt är livet. Jag ska kolla på ett par avsnitt av Reckless nu, sen göra mig färdig för kvällspasset. Vad gör ni idag? :)
0 kommentarer