MÅNDAG

Hellu. Allt bra? Hoppas ni haft en toppendag. Det har jag! Jobbade till 16:30, sen åt vi lax till middag (dör mumsdöden ungefär), sen räknade jag faktiskt lite matte - mamma hjälpte mig med några tal som jag inte riktigt fick ihop när jag höll på i fredags. Jag löste de flesta själv ändå! Det värsta med matte, tycker jag, är att det tar sån tid. Jag har inte tålamod nog för att sitta med ett tal i en halvtimme! Jag vill att det ska gå snabbt och vara enkelt, sån är jag med allt. På grund av detta har jag skjutit upp den här kursen så länge, vilket gör att jag inte kommer ihåg en sak ifrån Matte B. Men jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med mig själv som fortfarande inte har kastat boken åt ett håll och miniräknaren åt ett annat. Jag kämpar på som bara den. För 5 år sedan hade jag gett upp för längesen. Det är ju ändå för väl att man mognar och blir äldre!
 
Imorgon väntar ännu ett jobbpass, efter jobbet ska jag handla lite och hämta ut ett efterlängtat paket, sen tänkte jag försöka mig på att göra egna veganska falafel till middag, och så blir det ännu mer matte. Roligare än så har jag det inte för tillfället. Jag har dock förberett ett lite roligare inlägg till er som dyker upp imorgon på morgonen, så stay tuned.
0 kommentarer