OPODDEN / OBLOGGEN

 
Jag har ett litet tips till er denna måndagsförmiddag. Har ni lyssnat på Opodden någon gång? Det är en podd som handlar om kända kvinnors liv med både fram- och motgångar innan och under kändisskapet. Till exempel så har Isabel Adrian berättat om mobbning, Victoria Silvstedt har varit med liksom Janni Delér, Josefin Dahlberg och Ellinor Bjurström, för att nämna några. Det var i samband med Jannis medverkan som jag började lyssna och anledningen till att jag har hängt kvar är för att dessa kvinnor är så sjukt inspirerande! Mitt tips denna morgon är att klicka er in där och lyssna på dagens avsnitt med Rachel Brathen, mest känd som Yoga Girl. Jag har inte lyssnat själv ännu men teasern låter riktigt lovande, och efter att ha läst Rachels bok 'Yoga Girl' så tror jag att detta blir det mest inspirerande avsnittet av Opodden någonsin. 
 
Opodden finns även som blogg - obloggen.se. Värt att läsa!
0 kommentarer