UPDATE

 
Hej bloggen. Och hej på er som tittar in, ni är ändå några stycken. Det är över en månad sedan jag senast skrev ett inlägg, men tro mig när jag säger att jag har försökt. Hade mycket med matten just då, sen har det bara känts fånigt att skriva. Grejen är ju att jag tycker det är roligt! Väldigt roligt till och med. Vad sägs om att kicka igång bloggen lite lätt igen kanske? Jag är på i alla fall, hoppas ni är med mig. 

Så, mitt senaste inlägg skrev jag alldeles i början av februari. Mycket har hänt sen dess! Jag har t.ex. hoppat av matten. Jag var på väg hem från Uddevalla en dag när det slog mig att jag inte bör jobba med ekonomi - varför ska jag göra det när jag verkligen avskyr matte? Det finns ingen mening. Istället bör jag satsa på något som jag är bra på. Vad vet jag inte ännu, men jag jobbar på det. Matten skippar jag i alla fall, vilket känns fantastiskt.
 
Vidare så firade jag Alla Hjärtans Dag. Jag är verkligen inte den som tycker att det är en viktig dag, kärleken bör firas oftare än en gång om året, men jag och killen hade en urmysig helg. Vi sov en natt på hotellet Gothia Towers, åt god mat och drack goda drinkar och såg Fifty Shades of Grey på bio. Någon av er som sett den? Vad tyckte ni? Jag vet inte riktigt faktiskt... Den var väl bra, men ändå rätt dålig. Mer komedi än drama, som ju boken är. 
 
I övrigt har jag jobbat, firat bästis födelsedag, kollat en jädra massa på Gossip Girl (är i slutet på säsong 4, snart färdig!), tagit upp löpningen lite lätt igen (Göteborgsvarvet om ca 2 månader....) och shoppat lite för mycket. Investerade i en bra foundation igår, fick görbra hjälp av tjejerna på Kicks som mätte min hudton och hittade den perfekta nyansen för mig. Råkade även klicka hem DESSA då man med koden SOFILOVESYOU fick 15% rabatt på ett köp på beauty.theyouway.com. Ett nytillskott i skosamlingen är ett par urfina Adidas Stan Smith, som jag specialdesignat. Ovan ser ni en sneak, bättre bilder kommer senare!
 
Nu ska jag kolla lite på Youtube, sen laga middag. Ha en fortsatt trevlig onsdag!
0 kommentarer