Nordisk Designskolas examensvisning

1. Jaqueline Berg | 2. Olivia Ejervall | 3. Sofia Lundh | 4. Rebecca Eliasson | 5. Shene Ibrahim | Sofie Forsberg
 
Förra lördagen anordnades mängder av aktiviteter i Textile Fashion Center i Borås, bland annat Nordisk Designskolas examensvisning. Jag hängde på min kompis dit då jag inte hade något bättre för mig, och jisses vilken härlig visning. Jag fick tyvärr inga bra bilder med min telefon så dessa bilder ni ser är lånade HÄRIFRÅN.
 
Här ser ni i alla fall mina favoriter från visningen! Alla var såklart jättefina, men dessa hade något som tilltalade mig lite extra mycket. Nummer 4, Rebecca Eliasson, gjorde sig otroligt bra på catwalken, likaså nummer 5, Shene Ibrahim.
 
Efter att ha sett denna visning så är jag än mer sugen att se vad studenterna på Modedesign på THS har hittat på till sin examensvisning i juni, den ser jag verkligen fram emot!
0 kommentarer