Glasses

Jag har blivit med glasögon! I juli fyller jag 25 så det är väl inte så konstigt kanske ;) Jag hämtade ut dessa i måndags och trivs än så länge otroligt bra. Så skönt också att slippa huvudvärken som jag får när jag sitter framför datorn - vilket jag ju gör jämt på grund av studentlivet. Dessa bågar är Specsavers egna och är riktigt prisvärda. Jag gick in med inställningen att det får kosta vad det kosta vill - jag ville ha ett par glasögon som jag skulle trivas med att ha jämt, då fick de kosta precis vad som helst så länge jag gillade dem. De enda som jag gillade var faktiskt dessa och de kostade väl 795 kronor om jag inte minns fel.
 
Nu ska jag dra mig mot skolan för ett examinationsseminarium i marknadsföring, efter det åker jag till Göteborg och imorgon ska jag iväg på äventyr - till Budapest!
0 kommentarer